2007年9月13日木曜日

わたしのじこしょうかい



はじめまして。わたしはエレンです。わたしはバジニアからきました。わたしはバジ二アだいがくのがくせいです。いちねんせいです。わたしのせんもんはがんごがくです。わたしはアメリカじんです。わたしはじゅうはっさいです。どうぞよろしくおねがいします。



Here's some pictures on the Lawn during the first week of classes. (The pink lawn flamingos were flyers for the Glee Club.)

3 件のコメント:

リン さんのコメント...

こんにちは!
「私はにねんせいです。」
それはいいしゃしんですよ!
私のともだちはグリークラブをします。
The flamingos make the Lawn look really classy, hehe.
どうぞよろしく。

Sato さんのコメント...

I like the picture of the lawn. バージニアだいがくのキャンパスはいいですね!

Ellen さんのコメント...

リンさん、ありがとうございます。
I took those pictures while walking to my next class-luckily, I had my camera with me. I love walking around grounds..especially on the lawn!!

どうぞよろしくおねがいします。